top of page

שירותי החברה

שירותי טכנאי על פי קריאה

החברה מספקת שירותי טכנאים באתר הלקוח לפי קריאה. ניתן להבטיח זמן תגובה והגעת הטכנאי מראש.

 

שירותי מעבדה

החברה מפעילה מעבדה מקצועית הנותנת תמיכה למחשבים.

התקנה והטמעת מחשבים ותוכנה

החברה מספקת שירותי התקנה, הטמעת מחשבים ותוכנה בעסק, תוך כדי ליווי מקצועי, שילוב מערכות הפעלה עם אפליקציות קיימות, הדרכה ותרגול המשתמשים.

שירותי מיקור חוץ

ניהול ותפעול רשתות מחשבים באתר הלקוח. השרות ניתן ע"י טכנאי מחשבים ומהנדסי רשתות מנוסים ומיומנים.

 

בין שירותינו:

  • גיבוי בענן:

  • גבוי הקבצים שלך באופן אוטומטי ומאובטח לאתר חיצוני ברשת.

  • גיבוי מערכת חד פעמי:

אנו נגבה את המערכת שלך בשלמות כך שמערכת ההפעלה,התוכנות והמידע יהיו זמינים לשיחזור עדכני במקרה של כשל חומרתי בדיסק הקשיח.

  • הגנה מוירוסים ברמה ארגונית:

בעזרת שימוש בתוכנת ESET Endpoint  אנטי וירוס שמיועד לכל נקודות הקצה בארגון להגנה מקיפה נגד כל סוגי האיומים והנוזקות, מבוסס על הטכנולוגיה פורצת-הדרך של NOD32, קל בצריכת-משאבים ומנוהל דרך ממשק מרכזי.

  • שירות ניטור ואבחון מוקדם למניעת כשלים קריטיים(DPMS):

Disaster Prevention and Monitoring Service (DPMS) הוא שירות המיועד ללקוחות עסקיים בינוניים וקטנים.שירות זה מנטר ומאבחן באופן אוטומטי סימנים מקדימים שיכולים להעיד על כשל חומרתי או תוכנתי בשרתים ומחשבים מרכזיים.אנו משתמשים בכלי תוכנה לא חודרניים כדי לאבחן כשלים ברכיבי מפתח שאם לא יטופלו מבעוד מועד עלולים לגרום לאיבוד מידע קריטי ופגיעה בפרודקטיביות של החברה.

תמיכה מרחוק היא כלי חיוני לטכנאי כאשר אינו יכול להיות במקום התקלה ונותן לו אפשרות

שימוש בתוכנה לתמיכה מרחוק בפתרון בעיות כגון:ניקוי וירוסים,עדכון,הסרה או התקנת תוכנות,בדיקת תקינות של רכיבי

חומרה,איחוי דיסק קשיח,שינוי הגדרות מערכת וכו'.

שירותי איחסון מידע באמצעות מחשב מרוחק דרך רשת האינטרנט או באמצעות קו תקשורת ייעודי.

גיבוי מידע וקבצים, דואר אלקטורני, סקייפ לעסקים, ועוד מגוון אפשרויות.

סיפוק פתרונות מחשוב לעסקים, סיוע בתקלות, טיפים לשדרוג מערכות ושיפור מערכות קיימות.

Please reload

bottom of page