תמיכה מרחוק
אם אתה עובד בחברה שיש לה תחנות עבודה אישיות רבות, אתה בוודאי מודע לבעיות שמתרחשות לעתים במחשבים.
כולנו יודעים שמחשבים אמורים לעזור לנו לפתור בעיות, אבל לפעמים המחשב בעצמו גורם לבעיות ואז נדרשת התערבות של איש תמיכה או טכנאי כדי לתקן את הבעיה.
ביצוע שדרוגי תוכנות או התקנה של תוכנות חדשות גם יכולים להיות תהליכים גוזלי זמן ולא נוחים למשתמש,במיוחד אם זה צריך להיעשות באופן קבוע ובעשרות תחנות עבודה שונות.היום יש אפשרות להפוך את כל התהליך הזה להרבה יותר מהיר ויעיל בעזרת תוכנות לתמיכה מרחוק.
סוג זה של תוכנה מאפשר להתחבר למחשב מרחוק ולבצע פעולות תחזוקה או תיקון נדרשות ללא צורך בנוכחותו הפיזית של איש התמיכה,זהו היתרון המרכזי שהביא לשימוש נרחב בתוכנות מסוג זה בחברות המספקות תמיכת מחשוב ברחבי בעולם.
הדרך שבה עובדות תוכנות לתמיכה מרחוק היא פשוטה,בכל מחשב שצריך להיות נשלט מרחוק מותקנת התוכנה שמאפשרת לאיש התמיכה לבצע פעולות שונות באמצעות התערבות מינימאלית של המשתמש או באופן אוטומטי לחלוטין.
ניתן לבצע פעולות רבות באופן מרוחק כגון:ניקוי וירוסים,עדכון,הסרה או התקנת תוכנות,בדיקת תקינות של רכיבי חומרה,איחוי דיסק קשיח,שינוי הגדרות מערכת וכו'.לעיתים חוסר ידע או טעות של המשתמש בתפעול המחשב הם הגורמים לתקלות במחשב,בנקודה זו מתגלה יתרון חשוב נוסף של תוכנות השליטה מרחוק שבא לידי ביטוי באפשרות של איש התמיכה לראות בזמן אמת איזה פעולות מבצע המשתמש שיכלו לגרום לתקלה ואז להדריך את המשתמש איך לא לחזור על הטעות.היתרון הזה מושג בזכות היכולת של התוכנות לתמיכה מרחוק לאפשר גם למשתמש וגם לאיש התמיכה לראות בו זמנית את המסך וגם לשלוט על המקלדת והעכבר.
תוכנות לתמיכה מרחוק לא משמשות רק לצורך תמיכה טכנית,אנשים רבים משתמשים בהן לצורך חיבור ועבודה על מחשב שנמצא במקום מרוחק.
המגבלה היחידה שיש לתוכנות תמיכה מרחוק היא שיש צורך בקישוריות תקינה לאינטרנט במחשב היעד כדי שאיש התמיכה יוכל להתחבר מרחוק,כמו כן ברור מאליו שתקלות ברכיבי חומרה לא ניתנות לתיקון מרחוק ומצריכות הגעה פיזית של טכנאי.
להורדת תוכנה לתמיכה מרחוק אנא לחץ על אחד מהקישורים: